Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeWitam....troszke mnie zdziwiło, że napisaliście że nie ma tej dziury...ja jeździłem na sprzecie co prawda tylko godzine - Yamaha Czechowice Dziedzice i przy starcie czuć było tę dziure. Bardzo zachorowałem na ten motorek (jeźdze KTM i Hornetem 600) i zamierzam go kiedyś kupić ale szczerze mówiąc wszystkie dotychczasowe testy zarówno te na necie jak i w czasopismach krytykują właśnie tę dziurę....na ten moment i moc ten motor powinien ciągnąc od samego dołu a nie od tak wysokich obrotów.... właściwie to pierwszy artykuł w którym nie stwierdzono tego mankamentu....zresztą w dużym teście bodajże w "motocyklu" FZ1N zajął ostatnie miejsce :(
Odpowiedzdziwne jest to że niektórzy wyłapuja ta dziure a inni nie w moim egzemplarzu ona wystepuje.poza tym skoro fabryka dłubala w silniku żeby miał lepszy dół to chyba im cos nie wyszło bo trzeba go podkrecic.poza tym uwazam go za wspaniały sprzet a jestem w tym bardzo wybredny.
OdpowiedzHm...co prawda swoim FZ1S zrobiłem niecałe 2 000 km, nie mniej śmiem twierdzić, że nigdy nie miałem problemów ze wspomnianym zjawiskiem, jest doskonale elastyczny i jak ktoś lubi wcześniej zmieniać biegi, nim się obejrzy będzie próbował zapiąć 7 :) nawet przy 70 km/h.
Odpowiedzmasz z owiewka czy bez ?? jakie jest spalanie tego motorku ?
Odpowiedz