Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzei jeszcze jedna uwaga... moc? charakter? pazur?... ten fantazyjny tłumik z boku waży prawie 8kg, proponuję przejechać się takim motocyklem z akcesoryjnym wydechem, który nie dość że będzie 3x lżejszy, to jeszcze baaaaaardzo skutecznie "odtyka" potencjał tego silnika... natomiast do zastosowań typu "uliczne awantury" amortyzator skrętu jest w przypadku CB1000R bardzo pomocny... fajny ten Was test, ale jakiś taki bardzo powierzchowny...
OdpowiedzChcesz aby ktoś opisywał wrażenia na temat tego czym mógłby być sprzęt którym jeździ, a nie tym którym rzeczywiście jeździ? Jakby babcia stanęła do góry nogami to byłby stojak na rower. Ale w teście jest dany egzemplarz z danym tłumikiem i danymi wadami/zaletami. Zastanów się zanim coś powiesz mądrego...
Odpowiedz