Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMoje doświadczenie z tym salonem. Kupiłem tutaj KTM 1290S w pełnym wyposażeniu w 2021 roku. Moja satysfakcja z zakupu troszkę się pomniejszyła w momencie kiedy po 7000km Motor przestał odpalać. Motor został zwrócony do Salonu do naprawy i cierpliwie czekałem na wieści i update co do stanu naprawy. Do swojego zaplanowanego rok wcześniej wyjazdu na Bałkany mialem jeszcze pełen miesiąc czasu, więc ufałem, ze usterkę da się na gwarancji szybko usunąć. Niestety miesiąc szybko minął. Motor nie został naprawiony. Moje pieniądze za wyjazd na Bałkany przepadły. Jednak co było dla mnie najbardziej niewiarygodne i poniżające to sposób w jaki to miejsce traktuje swoich klientów. Przez ten miesiąc komunikacji można powiedzieć nie było. Łamali własne obietnice oddzwaniania. Nie odpisywali na maile. Dobrze byli poinformowani jakie będą dla mnie konsekwencje jeżeli motor nie zostanie naprawiony na czas i mieli to niestety gdzieś. Kiedy termin wyjazdu minął nie było nawet kurtuazyjnego przepraszam. Nie mówiąc już jakichkolwiek alternatywach typu zastępczy motor. Wszyscy schowali głowę w piasek i potraktowali mnie jakbym kupił rower a nie najdroższy i najwyższej klasy Motocykl w arsenale KTM. Zdecydujcie sami, czy chcecie zostawić swoje pieniądze w takim miejscu. Dobra obsługa klienta ujawnia się w momencie jak są kłopoty a nie jak się stoi z pieniędzmi w salonie przed zakupem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza