Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem CB125F 2015 i po 28 latach przerwy na moto miałem wrażenie, że nie potrafię wchodzić w zakręty. Poczytałem opinie typu "Nie zmieniaj tego co opracowali inżynierowie" i zmieniłem... przód 100/80 tył 100/90 (ważne tylko opony premium). Wynik: umiem jeździć, hamować i tylko brakuje mi tych 28KM z przeszłości. A tym co tak radzą "Nie zmieniaj..." to lepiej nic nie powiem...
OdpowiedzCzy szerokość 100 weszła pod błotnik bez problemu - bo jest tam mało miejsca ?
OdpowiedzZgadzam się, seryjne opony to kaszanka, conti Go w oryginalnym rozmiarze to też kaszanka, nawet na suchym asfalcie łatwo się blokują jeśli nie jest idealnie czysty. Ja zmieniłem opony na Bridgestone Battlax BT-39 z przodu 100/80-17 52 S, z tyłu 120/80-17 61 S. Wymagało to nieco wygięcia na ciepło tylnego nadkola, a z przodu wymagało dorobienie mocowań dla błotnika tak aby siedział ze 2 cm wyżej, no i na tych oponach to można po ciasnych serpentynach jechać bardzo sprawnie. Bardzo trudno też zerwać na nich przyczepność, w zasadzie tylko kopiąc tylny hamulec można to zrobić. Różnica jest tak ogromna że mam wrażenie jakby fabryczne opony do cbf 125 miały na celu zamordowanie nowych kierowców bądź przynajmniej zniechęcenie ich na amen do jednośladów.
OdpowiedzSiemka. Jest szansa zobaczyć w jaki udało ci się podnieść przedni błotnik o te 2 centymetry?
Odpowiedz