Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze,,Jest również przykładem idealnego balansu na linii cena-jakość. Kosztuje dużo, wyjściowo ponad 21 tysięcy zł, ale każda złotówka ma swoje odbicie w cechach tego znakomitego skutera.,, Ja nie widzę tego idealnego balansu. Widzę za to, że i Honda i Yamaha (X-max 125) robią w wała posiadaczy prawa jazdy kat. B karząc im płacić horrendalne pieniądze za maksymalne, dopuszczalne przez prawo, parametry techniczne pojazdów do 125 ccm. Za 5 do 8 tys. zł więcej można w ofercie trzech kamertonów znaleźć o wiele lepsze i mocniejsze maszyny, które jednak wymagają już kategorii A2. Podobnie w Piaggio: za niecałe 30 kafli jest BV 350, który ciągnie jak SH 300 (albo i lepiej) której w ofercie już nie ma :) BV 350 można było pod koniec ubiegłego roku, w promocji na model demo, kupić za 21 tys. I jak to się ma do ceny ,,Siły 125,, ? No chyba, że ktoś traktuje skuter jak smartfon, czyli gadżet...
OdpowiedzTaka wada marek Premium, są fajne, dobre osiągi, ale płacisz często za znaczek.
OdpowiedzPrzecież zawsze można zrobić prawko, nikt nie broni ;)
Odpowiedz