Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeBredzisz... GSR 600 nie miał radialnych hamulców to po pierwsze a po drugie piszesz głupoty.... To że został ''wykastrowany'' w porównaniu do GSX-R 750 to przecież nic nowego. Przy osiągach jakie ma - jak sam zauważyłeś - zapewne nie potrzebuje drogich technologi rodem z GSX-R. Spójrz na silniki FZ8, CB 1000 a zrozumiesz, że kastracja to nic nadzwyczajnego i szkodliwego. A tekstem o bezpiecznym podnoszeniu mocy nieźle mnie rozbawiłeś...GSR 750 jest następcą taniego GSR 600 więc nie ma co oczekiwać super cudów techniki. Jedynie co mi się nie podoba to wygląd tylnego wahacza, faktycznie lipa ale bez większego wpływu na trakcję. Na temat przydatności ABS nie ma co się spierać - temat rzeka. Zastanawia jednak fakt, że jest dostępny w sportowych ''lytrach'' kawasaki i hondy ;) Więc chyba daje radę...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza