Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCo do wymienionych minusów, sprzęt ważący 240kg nie nadaje się do jazdy w terenie, ale zależy o jakim terenie mówimy. Gdy założymy sztormiakowi k60scout lub mitas e07 śmiało można się wybrać na ryby drogami gruntowymi lub dzielnie pomykać szutrami 60/70kmh. Dojechać na biwak na zad.piu bez obaw że urwiemy owiewkę pod silnikiem też śmiało można. Generalnie jak ktoś dobrze ogarnia motocykl i go zna, zrobił nim trochę km to brak ABSu nie jest niezbędny. Motocykl prowadzi się świetnie i jest przewidywalny, spalanie w trasie do 120kmh z załadowanymi kuframi spala do 6litrów więc jak na 1000cm nie jest źle, to nie transalp 600 ;-) Na szarpanie przy najniższych obrotach pomaga serwis i synchro przepustnic wtrysków. Silnik ma duży moment już przy najniższych obrotach i ze dwa razy mi się zdarzyło na wyjściu z wolnego ciasnego zakrętu niezamierzone wystrzelenie przodu w powietrze na dwójce samym gazem. Ceny poprzedniej generacji są naprawdę konkurencyjne i jest lepszym wyjściem kupić dl650 lub dl1000 zamiast transalpa czy varadero
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza