Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze"[...]COM + REB pracują prawidłowo na niskich prędkościach, lecz na dużych zmienia sie prędkość przepływu oleju w amortyzatorze. Aby ta praca przebiegała dalej bez zarzutu na prędkości, wchodzi do akcji SPEED - wentyl który umożliwia szybszy przepływ płynów[...]" I tak jak wcześniej ktoś wspomniał, im szybciej jedziesz powodujesz pracę amortyzatora z większą częstotliwością. Aby mógł pracować z optymalną dla danego terenu, obciążenia i prędkości częstotliwością trzeba zmniejszyć "bezwładność" jego pracy. Pozdro
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza