Ocena punktowa (1-5) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Silnik | - | Komfort | - | Na ulicę | - |
Skrzynia biegów | - | Ergonomia | - | Na miasto | - |
Układ jezdny | - | Ekonomiczność | - | W teren | - |
Układ hamulcowy | - | Koszty utrzymania | - | Do turystyki | - |
Elektronika | - | Stosunek jakość/cena | - | Na tor | - |
Podatność na drobne usterki | - | Zużycie paliwa (l/100 km) | - | Do lansu | - |
Podatność na poważne usterki | - | Do wygłupów | - |
dopiero przy prędkościach powyżej 130-140 km/h. Motocykl jest ciężki, choć łatwo go kłaść w zakręcie to jednak należy pamiętać, że w nim zachowuje się krnąbrnie tzn. jak już wymyślisz jak chcesz pokonać zakręt to robisz to brutalnie - wbijasz ją w zakręt i dociskasz gazem, każda zamian obciążenia w zakręcie powoduje dużą niestabilność - odejmiesz gazu a wali sie w zakręt jak kamień w wodę jedyny ratunkiem jest natychmiastowa kontra ale to już powoduje zmianę toru jazdy, podsumowując - moto ciężkie ale stabilne, na tor zbyt słabe jak na swoją masę, brzmi pięknie, łagodne ze względu na charakterystykę silnika V, najlepsze do lansu i kochania . .