Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeW klasach 125cc , 250cc i 600cc jest bardzo duża konkurencja , producenci jakoś nie zauważyli luki po klasie 500cc. Mają gotowe silniki od krosów 400cc , 450cc itp. Motocykl z takim silnikiem to brakujące ogniwo w ofercie rynku , w latach produkcji takie sprzęty biły rekordy sprzedaży - przeciętnych kowalskich jest najwięcej i to daję popyt rynku. Znane marki chcą dyktować co możemy kupić , albo słaby motorek za kilkanaście tysięcy albo wypasiony od trzydziestu tysięcy. Tu Chińczycy powinni wejść z swoimi klasami i cenami , swoimi 650 oni i Koreańczycy i tak nie dorównują Japończykom.
OdpowiedzLepsza kopia ekstraklasy od chińskiej tandetnej stylistyki. Silnik 250cc oferuje więcej niż 125cc , 400cc to był by strzał w dziesiątkę i niezła jazda.
Odpowiedzjak to jest dosłownie podróba yamaszki yzf.. :/ a gdzie tam.. hamstwo i tyle gatki, taka prawda..
OdpowiedzAle mogliby to robić bardziej z klasą...
Odpowiedzno nieeee... znów tandetna podróba japońca, jeszcze tak chamsko zdarte..
Odpowiedz"powiedzial co wiedzial" - chiny od lat kopiuja japonie - odkrycie...
Odpowiedz