Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeWlasnie oddalem FZ8 po 5 godzinach probnej jazdy. Uwazam, ze pomysl z 800tka byl super. W koncu mamy Fazera, ktory ma odpowiednio mocy. Bardzo fajny motocykl, ktoremu dodano nie tlyko mocy, ale i dopracowana swietna akustyke airboxa i wydechu (no podobienstwo FZ1).
OdpowiedzBES SĘSÓ! 600, 800, 1000 :/ Najbardziej szkoda mi Kawasaki Z750. Takie piękne moto. Coś czuje, że pójdzie w zapomnienie jeśli zacznie się walka w nowej klasie 800, a Kawasaki nie zrobi Z800.
Odpowiedzja też mam nadzieję że jeśli powstanie nowa klasa 800 (i wyścig zbrojeń w tej klasie) to kawasaki nie odpuści z 'Z'etem i wypuści Z800
OdpowiedzNo no no, Yamaha nie zasypuje gruszek w popiele - mimo "kryzysu" wypuszczają dużo ciekawych sprzętów w różnych klasach. Rok temu nowa Tenere, w tym roku powrót serii XJ i nowa R1, a za rok nowe FZ8 i SuperTenere 1200, oby więcej takich newsów. A do tych co twierdzą że FZ8 się nie przyjmie - jeździliście kiedyś gixerem 750? Jak nie to nawet nie próbujcie pisać komentarzy. Krótko mówiąc przy poręczności, rozmiarach i masie 600 ten motocykl daje duuuuużo więcej. pozdrawiam
Odpowiedz750cm3 sie nie przyjeło? To dlaczego suzuki dalej klepie GSXR 750? kolejny przykład to kawasaki Z750S.. Kiedys to klasa 750cm3 wyznaczała standardy! Pewnie ta 800 w wersji z owiewkami bedzie konkurentem dla legendarnej VFR 800 lub innych motocykli tej pojemnosci...
Odpowiedzmoze to i dobrze, ze 800, fazer 600 moglby miec troche mocy wiecej. Ciekawe czy bedzie jakas wersja z owiewka, bo jak nie to wielka szkoda.
OdpowiedzZgadzam sie z przedmówcą. Nie wiem po cholerę 800, szczegolnie ze klasa 750 nie przyjela sie.
OdpowiedzGłupoty gadacie, a kawa z750? bardzo popularny motocykl. W tych czasach wszystko ma szansę się przyjąć.
OdpowiedzNie wypali!! W motocyklowym świecie nie ma miejsca dla pojemności pomiędzy 600 a 1000, przynajmniej szosowe.
Odpowiedzhahahaha :D dawno takiej bzdury nie slyszalem :) katalogowy motocyklisto :)
Odpowiedzczekam ze sterczącą pałą !
OdpowiedzWow! Czyżby konkurent dla BMW F800R :D Dla mnie bomba!
Odpowiedz